Pages

About Me

My photo
nasr city, cairo, Egypt
Aku hamba MU. Anak hamba Mu. Ubun2 ku di tangan-Mu.Telah berlaku hukuman Mu pada ku. Adil keputusan Mu pada ku. al-imam al-qurtubi menulis tafsirnya kerana kata beliau; " كتبت تذكرتا لنفسي" aku menulis sebagai peringatan untuk ku.

Friday, July 13, 2012

selamat datang al- Mutahhir!!

 
 
dan selamat tinggal makhluk yg di rejam.
 
semoga aku dapat mensucikan dosa ku pada ramadan kali ini.
 
jika ramadan pergi nanti , dan aku tidak terampun ,,celakalah aku..
jika ramadan nanti, aku masih bergelumang dengan dosa, celakalah aku!!
setan tidak ada..aku buat dosa.. sungguh jahat diri kau sebenarnya!!!
tidak ada siapa lagi yg kau boleh persalahkan...dosa yg kaulakukan itu  memang dari kehendak diri mu..
semoga kita di ampunkan dosa...

No comments:

Post a Comment